Kantar onthult nieuwe corporate identity voor hele merkfamilie.

Gepubliceerd: 15-09-2016

Kantar lanceert een nieuwe identiteit voor al haar merken. De nieuwe look & feel laat zien dat de verschillende Kantar merken tot één familie behoren, en in de toekomst nog meer zullen gaan samenwerken. Kantar TNS zal meer gaan optrekken met o.a. Kantar Millward Brown (voorheen: Millward Brown).

Bram van Schaik, CEO Kantar TNS en Kantar Millward Brown Nederland:
‘We zijn verheugd dat we onze klanten nu het beste van Kantar kunnen bieden. Voor Nederland betekent dit dat Kantar TNS gaat samenwerken met Kantar Millward Brown waar dat waarde toevoegt, zodat we de klant altijd kunnen bedienen met de best mogelijke tools en kennis. Tegelijkertijd blijven we ook zelfstandig klanten bedienen.’

Tegelijk met de rebranding introduceert Kantar een nieuwe merkbelofte: ‘To inspire our clients, our people and society to create and flourish in an extraordinary world.’


Kantar CEO Eric Salama:
'The rebranding is a tangible, visible expression of our desire to present clients with more easily-navigable and connected solutions that bring together the best of Kantar’s expertise. We believe our clients and partners have started to experience the benefit of this approach. And it is helpful that for the first time we really look like a single family of brands serving a common purpose.'


Kantar TNS en Kantar Millward Brown houden wel allebei hun eigen unieke propositie. Met Kantar TNS gaan we op zoek naar ‘the moments that matter most for your brand to drive growth for your business’. Met Kantar Millward Brown helpen we klanten om groei te realiseren door het ontwikkelen van sterke merken: ‘helping clients grow great brands’.


Meer informatie?
Machteld Gelderland
Persvoorlichter 
t  (020) 5225 898
m  06 22 44 72 44
Machteld.Gelderland@tns-nipo.com
 
Over Kantar
Kantar is one of the world’s leading data, insight and consultancy companies. Working together across the whole spectrum of research and consulting disciplines, its specialist brands, employing 30,000 people, provide inspirational insights and business strategies for clients in 100 countries. Kantar is part of WPP and its services are employed by over half of the Fortune Top 500 companies.