Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Gebruik jij zelf in een dagelijkse conversatie weleens ‘geachte heer/mevrouw…’? Kan deze onpersoonlijke benadering… https://t.co/IGGLmctAaP - ongeveer een uur geleden
TNSNIPO “Ze zei meneer tegen me!!!” Nou vindt een kleuter dat ook leuk, echter niet iedereen wil meneer worden genoemd. Hoe… https://t.co/QkM4rbfrnG - 1 dag geleden
TNSNIPO @Margreeth1892 en jij ons ;-) - 1 dag geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.