Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Kijk mama, zonder handen! Niels Berndsen blogt voor eerst m.b.v. spraakherkenning. De mogelijkheden van #AI… https://t.co/F0SzTDceTE - 3 dagen geleden
TNSNIPO GDPR voornamelijk een last? Niels Berndsen laat in zijn blog @CustomerFirstNL hoe de privacywetgeving ook kansen bi… https://t.co/0uhdudhUMp - 6 dagen geleden
TNSNIPO Marketeers! Durf uit je comfortzone te stappen en te leren van snelgroeiende disruptors zoals Airbnb, Uber en Amazo… https://t.co/LECl9lrMPh - 7 dagen geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.