Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Kantar Millward Brown's Niels Bouwman genomineerd voor een #MOAward in categorie Young Talent of the Year. Klanten… https://t.co/rG9FSZEZiL - ongeveer 14 uur geleden
TNSNIPO Op donderdag 17 mei presenteert @Job_vanden_Berg de sessie 'Manage the moments of truth' tijdens het Smart Data Ret… https://t.co/jvrG1QnxDF - 2 dagen geleden
TNSNIPO Blij met nieuwe aanwinst Lia de Ryck. Met haar vele jaren ervaring in marketing en consultancy gaat Lia zich als Cl… https://t.co/N6SJud1YQW - 3 dagen geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.