Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Post-truth is een populaire term geworden.De laatste tijd is het vertrouwen in merken wel erg gedaald. Zeker online… https://t.co/kVyrNJI77Q - ongeveer een uur geleden
TNSNIPO IKEA Nederland startte met Kantar TNS ‘in the moment’. Bezoekers delen zelf via hun mobiel winkelervaringen. Toegan… https://t.co/FKAvMpGyik - ongeveer 5 uur geleden
TNSNIPO Want to learn how to disrupt the status quo and grow your brand from Nigel Hollis (Chief Global Analyst at Kantar M… https://t.co/oR3nD6DceG - 3 dagen geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.