Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Merken die op een gelijkwaardige manier gender willen portretteren in advertenties, moeten meer durven, ze moeten b… https://t.co/vlbTFUi59L - 1 dag geleden
TNSNIPO Lees ons nieuwste AdReaction-rapport om te kijken hoe jij het beter resultaat kan halen met gender positionering in… https://t.co/jIe6aBpF9P - 4 dagen geleden
TNSNIPO Neem deel aan een AdReaction-webinar en krijg tips van onze experts over het gebruik van progressieve gender reclam… https://t.co/5tMQxzt9nT - 9 dagen geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.