Niels Berndsen

Kenniscentrum

Niels Berndsen op Twitter

TNSNIPO Hoeveel vertrouwen heeft Nederland in Rutte III ? Onze collega's van @KantarPublic hebben dit onderzocht.… https://t.co/cOLdBffvG8 - ongeveer 15 uur geleden
TNSNIPO Wat vertrouwen van het electoraat betreft was de start van Rutte III weinig hoopgevend. Hoe is dit nu?Onze collega'… https://t.co/pIYQOHTNyb - 1 dag geleden
TNSNIPO Bitcoin verliest flink aan populariteit. Meer over het einde van de #Crypto hype https://t.co/svHQuRQDlC https://t.co/kaB7HgszWS - 2 dagen geleden
Director Customer Strategies

Niels heeft ruim twintig jaar internationale ervaring met consultancy en onderzoek in alle denkbare branches. Specialismen: Closed Feedback Loop, Customer Journeys, TRI*M en Change Management.

Telefoon:06 430 67 309
 
 

Seminars en events

Op 11 oktober staat Niels op het kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’ over 'de toekomst van klantbeleving: de twee heilige gralen'. 

Op donderdag 16 juni tijdens het Nationaal Customer Contact Congres bood Niels een inspirerende kijk en advies op de vraag: wat kunt u doen om van service marketing te maken?


Niels blogt iedere maand voor het magazine Customer First. Op deze plek vindt u de meest recente columns terug.