Maak kennis met: Frans van der Horst

Kenniscentrum

Frans van der Horst op Twitter

FransvandHorst Wat Ikea concreet doet met klantenfeedback. Mooi blog! @CustomerFirstNL https://t.co/6Xu2T2DdxO via @marketingfacts - 30 dagen geleden
FransvandHorst Kantar CEO @ericsalama sat down with leaders from @IKEA and @Diageo_News to discuss integrated marketing, the role… https://t.co/i9oWfbnwvK - 42 dagen geleden
FransvandHorst Mooie gesprekken tijdens de Management Journey over Digital Marketing, data, AI, Watson, creativiteit en innovatie… https://t.co/XX8ODKUTqp - 48 dagen geleden
Senior Client & Innovation Director

Pragmatisch en niet-dogmatisch supporter van groei bij opdrachtgevers. Groei met name door het succesvoller (her)introduceren van producten en diensten middels innovatie of renovatie, gebaseerd op relevante klantkennis en feedback van klanten.

Telefoon:06 483 14 070
 
 

Seminars en events

Tijdens het MIE op 3 februari vertelde Frans samen met De Telegraaf Media Groep over hoe ze een omnichannel-strategie hebben gebaseerd op behoefteclusters. 

Frans sprak op het vooraanstaand networking evenement Customer Experience Exhange Europe op 10 november 2015. Centraal staat de weg die de bedrijven moeten inslaan om werkelijk Customer Centric te worden, om zo tot een betere Customer ROI te komen. 


In juni 2015 verzorgde Frans voor het NIMA de masterclass Productinnovatie. Deze workshop werd goed beoordeeld: 60% van de aanwezigingen waardeerde Frans met een 8.