Kantar Public en Profgroep Health MOA presenteren: ‘Marketing insights In de zorg van morgen’

Op 12 maart 2019 organiseert de Profgroep Healthcare van de MOA, o.a. in samenwerking met Kantar Public, een congres voor (digital) marketeers, insight professionals, analisten, kwaliteitsmanagers, marktonderzoekers en beleidsmakers die streven naar meer klantgerichte zorg. Rond het thema van dit jaar, innovatie, is een interessant programma samengesteld.
 


Hoe zet je een mislukking om tot kans voor innovatie? Welke kansen creëert digitale transformatie? En hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie toekomstbestendig blijft? Dit zijn prangende vragen op het gebied van innovatie die nu spelen in de farma- en zorgsector. Tijdens ‘Marketing insights In de zorg van morgen’ delen professionals hun visie op deze kwesties en meer.

Laat je inspireren door keynotes over de volgende onderwerpen:

  • Hoe briljante mislukkingen bijdragen aan een klimaat waarin mensen dingen durven te proberen.
  • Innovatie via digitale transformatie en de nieuwe kansen die het creëert. 
  • Hoe kan zorg toekomstbestendig gemaakt worden?
  • Hoe, wat en waarom bij valorisatie van innovaties.

Wil jij hierbij zijn?

Ben jij werkzaam in de farma industrie of werk je voor een zorginstelling? En lijkt het je interessant om dit evenement bij te wonen? Kijk dan voor het volledige programma en het bestellen van tickets op de website van ‘Marketing insights In de zorg van morgen’. 

Meer weten over de activiteiten van Kantar Public op het gebied van zorg en farma?




Petra Kramer
Client Director Zorg en Farma
m 06 342 14 860 
e Petra.Kramer@kantarpublic.om